آبگرم

آبگرم

شهر چشمه های درمانگر

حجت الاسلام علی صالحی، امام جمعه آبگرم در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) شعبه قزوین، عید فطر را یکی از اعیاد مهم مسلمانان بیان و تصریح کرد: عید فطر، قربان و غدیر خم از اعیاد مهم محسوب می شوند و عید فطر در بین این اعیاد از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا عیدی حقیقی است که از جان خداوند متعال نازل شده است. 

وی با بیان اینکه پاداش یک ماه بندگی و عبادت در عید فطر داده می شود، افزود: هرکس به میزان تقرب به خداوند و تناسب اعمال خود در ماه رمضان پاداش دریافت می کند. 

امام جمعه آبگرم عید فطر را مظهر و نماد روز قیامت دانست و تأکید کرد: در روز قیامت همه از قبرها بیرون می آیند و با امام خود به سوی خدا می شتابند و در روز عید فطر نیز مردم همراه با امام خود به سمت مصلی می روند تا نماز را برای خداوند بر پا دارند. 

صالحی گفت: در روز عید فطر اعمال یک ماه بندگی انسان برای خداوند تأیید و یا رد می شود و در حقیقت بعد از نماز این روز خداوند اعمال را تایید و بعد پاداش می دهد و در روایات عنوان شده که عید فطر نماد وحدت در بین مسلمانان است و وحدت قلب ها و جوامع محور یک امام معنا پیدا می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ارسلان دمیرچی ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:امام جمعه آبگرم,امام جمعه شهر آبگرم,آقای علی صالحی,حجت الاسلام علی صالحی,حاج آقا صالحی,آبگرم,شهر آبگرم,شهرستان آبگرم,نماز جمعه آبگرم,آبگرم ایسّی سو, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀